Header Ads


lubang tersumbat

lu orang penah dok dalam lubang x?
pastu lubang tu,korang sumbat ngan tanah.
dan lu orang tersepit celah celah tanah.

macam tula gua rasa sekarang.
gua belum nak mati lagi la.
gua hanya merasakan tersumbat.
sebab,terlalu boring,atau membe gua cakap bosing.
membe gua sorang lagi cakap,bingo.
kejadahnya membe2 gua tu.
xde kena mengena ngan entry gua.

gua bosan nak mati.
da la guna laptop pinjam.
pinjam sape punye?
sape2 yang hati mulia.
sebab tu gua sayang dia,hati dia mulia,baik hati bagi gua pegang laptop dah 2 minggu.
naseb baek ade laptop.
boleh gua tulis blog.
sejam 2 blog.
cukup tuk hari ni.
kah kah kah.

2 comments

^mRs MatAHarIEy^ said...

sblum tuh.. pastikan semua harta benda ko.. diwasiatkan atas nama ku erk.. heheheh

Sembang Kemas said...

ak wasiatkan kat ko stoking ak je,ok ?

Powered by Blogger.