Header Ads


bole tido time tggu service kfc

malam tadi baru jew gua makan kfc,
gua da lame teringin makan cheezy zinger tuh,
at last,
dapat gak kan.
gua xkesah la kolestrol belambak ke hapa,
gua tibai jew,gua bukan makan ari2 pun kan.
naseb baek gua dpat makan gak,klu x gerenti gua kempunan,
orang ckap klu kempunan ni bahaya,
bole mendatangkan insiden2 yang tidak diingini seperti
gastrik ke kan,kan kan???
bongok.
tak makan mesti gastrik.
xdela,dlu orang tua2 cakap klu kempunan nanti ade la berlaku eksiden2 yang kecil,
ataupun eksiden besar pun bole kan?
ntahla.

tadi mase gua order kfc tuh,service lambat la,gua beratur dkat sejam,lagi setengah jam ckup sejam,
lame kan kan kan?
ala
bese la tuh,sape suh oder banyak2,
padan muka,
gua tengok muka cik adik ngan cik abang tuh dah kalut,
lupe ape yang gua oder,
mintak dinner plate,
dapat botol sos,
mintak sos tomato,
bagi bmw sebijik kan.
kan t bgus,
haha
gua xley blah tgok muka cik adik tuh dah kalut2.
naseb baek gua cool jew,
klu la bukan gua,gerenti da kena maki lembab sangat kan3.
papepun,thanks pade diorang gak,
dpat gua makan cheezy zinger,
gua ingtkan dia da bagi regular zinger,
kang xpasal2 gua songlap smua sos kat situ.
kah3
adios!

p/s: lu orang nak x?gua nak blanje free nih,just right-click and save image ok!

2 comments

hana said...

hehe..
tgk gmbr je mmpu..
mmg ngh kering abes nh..
=D

Sembang Kemas said...

xpe hana,lu tgok je dah kenyang kan?
cam p.ramlee.

Powered by Blogger.