Friday, January 21

Kisah Aneh 2 | Anjing Tangan Panjang

name pun tangan panjang,taw2 jela kan.

entry kali ni berkait rapat seperti adek beradek dengan entry yang lepas,
benda ni gua nak cite lame da,
tapi disebabkan prosedur2 di penjara,
gua terpaksa men'delay'kan entry ini,
seperti yang lu oll's taw,

entry yang lepas,
manusia bertopengkan anjing,
dia buat keje malam2,
pakai topeng anjing,
pastu,si anjing ni boleh bertangan panjang la plak,
lu oll's xgerun ke?
bayangkan,tingkap berjeriji,ade la lubang2 ckit,
dengan menggunakan kuasa hikmat sang anjing,
beliau memanjangkan tangannya,untuk mencapai barang yang dikehendaki,
selalunya,anjing ni maen handset je.
pandai plak tu,x pandang pun handset murah2
setakat 3310,tolak tepi der,klu gua,gua gerenti tolak kat kedai kan,
kah3.
hebat kan beliau?
bak kata orang,dia mempunyai chakura anjing,
dan ilmu2 negatif yang dipelajari di sekolah harry potter,
power seyh,
atas dahi dia xde pun cam harry potter,
gua rase ni keturunan anjing xde mata.



p/s:berhati2 di mana saja anda berada,manusia sekarang,boleh menjadi serigala,takut dibaham.kah3

No comments: