Thursday, January 20

Kisah Aneh | Anjing menjadi manusia

kali ni gua nak cite pasal sumpahan2 la plak kan,
mak sumpah anak jadi ikan la,
jadi singa la,
tu smua sikap manusia yang derhaka pada ibu bapa,
cam haram x?
haram kan?
mak bapak susah payah besarkan,
bagi minum susu cap gantung,
bagi minum susu formula A la,
formula einstein la,nak kasi anak tu pandai,
last2 jadi panda,
mata bulat lebam2.

kah3.

tapi kali ni cite anjing jadi manusia plak,
kat mana2 pun ade anjing kan,
temasuk U gua ni,
malam2 jadi anjing,
siang2 jadi manusia.
sial perangai,
time malam,mula la menyelinap masuk bilik orang,
curi barang.
ops!
sampai sini je cite gua.
lepas ni,
gua nak cite pasal
Kisah Aneh | Anjing bertangan panjang.
kah3
anjing ade tangan ke?
ketahui nye selepas ini.
selepas esok kot.
ntah bile.




p/s:ini kisah benar,di kawasan U gua.

6 comments:

gabanMorka said...

kolej aku ada anjing dan persatuan anjing.ketuanya babi

Mknace said...

:) :) :)
kikiki.. ingatkan bebetul anjing jadi manusia tadi.. ropanya..
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

Saiful Bahari said...

gabanMorka:ketua babi?tempat gua pun ade ar,ketua dia babi hutan,name persatuan pe?

Saiful Bahari said...

Mknace:gua da visit blog lu,hua2,t gua folow plak ok.
ni cite sebenar,pasni gua nak sambung lagi cite nih.nantikan.

akmall said...

giler lah...ada yg mcmni...anjing betul..jenis yang mana? bulldog?..
i like ur blog...i follow it...hehehe

Kembang Perawan 3288 said...

:)