Header Ads


Pengarah Filem Malaya ternama dan terbaru

gua nak jadi pengarah la ckit kan.
gua nak gabungkan ketiga2 movie malaya zaman ini.
movie hantu.
ghost story,
ni cerita mengisahkan percintaan antara si hantu dan manusia.
mula2 mereka berdua ni couple jew.
and then da start la si hantu(laki laki) mula la nak ringan2 la,
pastu,si pompuan tidak mahu diperlakukan begitu,
disebabkan pompuan tersebut tidak mahu,
si hantu tersebut mula menjalankan misi beliau untuk men"SANTAU" pompuan tersebut.

hah.
kan lepas da kena santau tu,si hantu tu plak menjalankan projek beliau.
projek beliau dinamakan "DAMPING MALAM"


selepas la dah damping malam2 korang taw la pe yang jadi kan?
buat anak.
berbaur lucah ckit entry gua nih.
tapi gua taw batas2.
batas untuk bercucuk tanam pun gua taw.


after dat,kluar la plak JANIN.
yela,da buat anak gerenti la dapat anak.
tapi si pompuan tu xnak pregnant,yela,malu anak hantu kan,so
si pompuan tu gugurkan kandungan beliau.
beliau tanam jauh2,tanam kat mane ntah gua lupe.
xlame kemudian,JANIN tersebut mula mencari ibu bapa dia.....


keh3.
mula la cik pontianak mula mengilai.
kehkehkehkehkeh...fakehkeh.
moral of the story,janganlah anda merosaka=kan anak dara orang.
ceh,xde kena mengena.

2 comments

yaya.. said...

hahhaha.. gabungan mantap btol cte ko nie.. kisah toyol xde ker???

anak yg lahir tue jadi toyol..pastu cari mak die..mak die name pontianak....btol x??

Sembang Kemas said...

kah3.anda bijak!ni sambungan die gua tgh pikir2.ha3

Powered by Blogger.