Header Ads


SEMBANG KEMAS vs SEMBANG KENCANG

haha,setelah dipikir2,gua terdesak kluarkan entry ni,mungkin ade yang penah taw wujudnya blog sembang kencang,tapi gua nak inform kat lu oll's smua.
gua bukan sembang kencang,gua sembang kemas je,
sembang kencang da jadi veteran/senior,
gua baru junior je.
maybe ade yang tersalah faham.



gua xde hubungkait ngan sembang kencang,ditulis oleh bro fdausahmad.
sory bro klu gua punya blog dekat2 name ngan blog lu.
kah3
btw,gua da la xde hubung kait,
juga tiada pertalian darah,
hanya sedara se Islam je.
keh3.
gua punya sedara mara yang suka blog ni hanya budak ceritalebat ni je.
yang laki2 la,yang pompuan.....
ramai.
kah3,tapi gua xleh la nak bagitaw,t ade plak yang jeles,
cari gua trus tembak gua guna rifle.
haha.
membe gua ni ceritalebat,memang kaw2 ayat dia,klu lu xcaya,lu boleh visit beliau,
kepada ceritalebat,gua da promote lu,lu kena kasi gua baju kemeja UdangSotongAyam(USA) lu tu yang baru lu bli.kah3


p/s:ni gamba ceritalebat sebelum jadi abg ROy,ku jejak......

No comments

Powered by Blogger.