Header Ads


PANAS! Pengapit Pengepit Penyempit

haha,panas beb panas,cam pisgo,taw tak pisgo tuh binatang ape?bukan panda mate bulat tapi pandir.yeah!pisgo atau pisang goreng,gua bukan nak cite pasal dia,menyibuk je,kan?
ak nak cite pasal akak aku kawen,haha,tak penah gua join benda alah camni,tapi time akad nikah,gua jadi seorang photographer yang pro dengan hanya berbekalkan henset C510 jep.ok sory actually gua nak letak pic banyak2 tapi kan,gigibiru nih buat hal,demnnnNnNn!!

nak tggu akad nikah,lambat,kul11,sebab tok kadi tuh ilang,dia pegi kenduri laen dulu.
kenduri membe gua jugak plak tuh.
 time akad,gua duduk tepi je,gua xsuka mencapub la,gua bukan ensem macam Roshan pun kan.
so gamba gua xbanyak,gamba akak gua banyak,gua janji nanti gua aploat ok.

lepas je akad,gua bergegas pegi karoke.kah3 suara xsedap,ade plak brader tuh suh hentikan nyanyian,dengan menggunakan skill fire ultraman,he say "please stop the music,my baby crying like a telephone ringing." sambil gaya fire ultraman.

padahal mamat tuh tengah marah,yela karok sampai jam 2 pagi,sape xbengang,kah3.

ranger hitam,ranger biru dan ranger merah,hero tuh!
p/s:ok gua da tare keje,nak gigibiru gamba kawen tak pas,gamba ni pas plak,gampang!

No comments

Powered by Blogger.