Wednesday, June 8

Awek Cashier

Gua rasa prestasi gua menurun kerana gua terlalu obses dengan penulisan yang bergaya,biar kali ni gua menulis dengan santai jela ye?

Semalam mak gua suruh gua pergi Tunas Manja sekali lagi,kali ni pulak di tengah hari,hari ni ramai la sikit awek cashier yang jaga kaunter dan mesin cap duit tersebut.

Sampai je kat pintu gerbang,tertulis papan tanda selamat datang.Masuk je kena lalu depan awek-awek cashier semua tu.Bila gua masuk je,diorang semua terus pandang gua ibarat gua bukan orang kawasan situ.Padahal area tu gua yang pegang.Macam nampak gua dengan berpakaian tarzan la pula.

Bukan ape,semua awek cashier tu tersenyum tengok gua.Dan ada juga yang pandang senteng kat gua.Macam biasa,gua berlagak hebat.Gua cacak kan rambut gua ke atas kasi nampak afro sikit.

Tapi gua heran,lepas diorang pandang gua,diorang bisik-bisik.Gua perasan,mereka mengutuk gua atau memuji gua?
Gua rasa diorang tak pernah tengok manusia berambut afro kat kawasan tu,ataupun terpesona dengan muka babyface gua.ek?tskk!

Tapi gua dengan selamba pergi kawasan dapur pilih bawang dan gua terus berlalu.Walaupun awek-awek tersebut ada sorang yang lawa,tapi gua pedulik hape,bukan dapat kat gua pun.Gua terus pecut balik ke rumah.

Tsk!




9 comments:

salemaziz said...

gua berlagak hebat.Gua cacak kan rambut gua ke atas kasi nampak afro sikit.

bro, mcm dalam iklan tb. ngeh3 :D

Sembang Kemas said...

haha.macam iklan?tak kot,gua memang buat macam ni jugak.iklan ape?

Mr. Uzair said...

cakap pasal awek cashier teringat trainee cashier dekat Shell belakang UTM ni.

cun ohh broo! HAHA

perempuan said...

pada aku, orang rambut afro ni nampak busuk.

so maybe benda sama lah kot yang awek cashier tu pandang kat kau.

kehkeh.

Sembang Kemas said...

uzair,shell celah mana?pulai ke?

Sembang Kemas said...

eh,afro busuk ek?meh try bau rambut aku ariw shampoo.haha

syaimz said...

bodoh ko Mr.Uzair!! pesal kena bagi tau bro Sembang Kemas?? Aku tak boleh bagi awek2 cun sebarangan.haha

Sembang Kemas said...

haha,abes la gua sapu semua awek.kah3

Rafidah Farhana said...

Mati-mati ingat buat macho, pastu mintak no phone ke.
HAHAHA!