Header Ads


keAWESOMan

kehkehkeh gua sebenarnya, nak promote sikit la. Nak berlagak pun ada jugak rasa di hati ni, tapi berlagak tu tak baik kan. ish ish ish.

Gua nak cerita kat lu orang semua, apa yang awesome tu. Nak tahu tak? Gua rasa bangga bila gua orang pertama mungkin di antara rakan-rakan gua yang telah pakai benda alah ni.

JangJangJang.

klik gambargajah untuk tumbesaran
 Ini adalah kalendar dalam Windows 8. Bila kita bukak kalendar, dia suruh kita log in guna email and then kita boleh syncronize dengan facebook,seterusnya dekat kalendar tersebut akan memaparkan tarikh tarikh penting termasuk tarikh hari jadi membe anda. awesome kan?
klik gambargajah untuk tumbesaran
 Ini pulak Start menu,dah tak macam dulu dah, dah moden dan hebat. Microsoft juga telah membina store sendiri, untuk bersaing dengan store apple, dan store android mungkin sekali. Ada macam-macam apps awesome. Tengok sendiri.
klik gambargajah untuk tumbesaran
 Ini pulak email, aku syncronize tiga email kat sini, so ada hotmail, dan 2 gmail. Tamak tak gua?
klik gambargajah untuk tumbesaran
Ini, apps people,bermaksud, laman sosial. Gua syncronize twitter dan facebook kat sini, so dua dua akan keluar terpampang sekiranya kelajuan internet anda melampaui batas. Jika perlahan, dia takkan auto update. Awesome awesome dan awesome.


Kalau lu orang rasa tak awesome, takpa.
Bagi gua, itu awesome.

Dan satu hari nanti orang dah takkan guna Windows 7. So cepat-cepat la berlatih guna Windows 8.Kalau tidak, lu orang akan terpinga-pinga bagaimana ini dan itu terjadi.

ADioS.

2 comments

Izyan Balqis said...

ohsem tu memang ohsem tapi byk ke sofware boleh masuk dgn W8 nih? klu xbyk, ssh gak...

laptop kena ram tggi jugak pkai W8, tkot hang

Sembang Kemas said...

boleh jek masuk wei.tapi buat ms ni buat dual boot la

Powered by Blogger.