Thursday, April 18

Teori Saiful Bahari

Teori 1

"Eh, mamat tu muka pecah, awek punyalah gila babi cun."
"Eh, minah tu muka macam nenek kebayan,pakwe dia macam Harun Ajis"

dari dialog di atas,kita boleh tengok sekeliling kita selalu perkara macam ni terjadi.Kalau gua nak pendekkan cerita,gua terus buat conclusion je. Tapi kita cerita dulu kasi bunga-bunga ayat,kasi bombastic sikit. Seperti yang kita tahu,tak smua orang perfect dan tak semua orang ni cantik. Masing-masing saling memerlukan. Kalau muka dia tak cantik,sape tahu hati dia cantik ibarat bidadari syurga.Kan?

Conclusion : Orang cantik akan berkapel/kahwin dengan orang muka biasa-biasa.Mana ada orang huduh kat dunia ni.Ciptaan tuhan semua cantik.

Teori 2

"Eh,mamat tu punyalah hensem six pack lagi,apasal kapel dengan awek gemuk gedempal tu?"
"Eh, minat tu punyalah cantik lengkok S lagi,kenapalah dia pilih mamat nerd gemok makan kuat tu?"

HAHA

teori aku kali ni,kebanyakan orang yang aku nampak la,aku tak tau lah korang observe macam mana,tapi yang aku nampak,kebanyakan orang yang kurus ni dia minat kat awek yang berbadan besar atau budak hipster gelar mantap. Dan orang yang gemuk2 ala ala comel tu diorang ni suka awek2 yang kurus slim. Aku buat teori ni berdasarkan keinginan aku,aku gemok2 comel? minat kat awek2 kurus.


Sekian teori untuk malam ini.Kalau aku ada teori lain akana aku kongsi lagi.

Adios.

2 comments:

shahirah sharudin said...

peh..td aku jmpe awek cun tp dgn tomboy..hahah

wan zuliyana is apel said...

weh weh..kiranya aku dgn arman ni camna? deduwe hot? kahkah