Header Ads


Trip

Travel. Aku rasa aku seorang yang suka travel. Tapi ye travel itu penat.

Bermula jumaat lepas aku cuti,khamis malam jumaat aku dari segamat shoot ke kl. Tidur semalaman di sana dan esoknya aku ke tawau. Wedding abang aku. Termasuk pakej jalan jalan dengan family.

Duduk sana 4 hari. Then lepas tu balik semula ke kl. Tidur semalaman di kl. Esoknya turun jb balik. Lepak lepak rehat rehat dengan membe2.

And esok aku akan travel lagi. Tapi aku tak tau nak ke mana. Jalan jela mana2 kawasan yang ada membe2. Senang nak angkut. Aku travel naik bas jela. Baru adventure. Kahkah.

Then after jalan esok maybe dalam 2 hari. Ahadnya aku akan kembali ke segamat. Sambung bekerja. Ya aku ambil cuti seminggu. Bukan rehat tapi jalan jalan dan ada urusan peribadi.

Moga perjalanan aku esok berjalan lancar. Dan moga moga hidup aku bahagia. Doakan aku ye

Adios.

No comments

Powered by Blogger.