Header Ads


Keep On Track

Hi,

Sebenarnya, aku ni tak tahu macam mana nak cerita kat korang. Gembira yang macam tak boleh nak kongsi, kalau kongsi kang takut tak jadi. But i will try my best to tell to all of u. Coz all of me, love all of you. Kahkah

Haritu, aku pegi kawen membe aku kat Masai, yela tiba waktu nak jumpa kawan kawan satu utm kan. Masa majlis tu jumpa ramai kawan, memandangkan aku workout, so ramai jugak yang terkejut tengok perubahan aku. Aku takdela kurus mana tapi ada la toned sikit badan ni.

Sebenarnya pujian semua ni, mematangkan dan memberi motivasi. Aku bukan nak riak ke ape, sebab masa mula2 aku start dulu pun ramai yang kondem. Now they see it by themselves.

Tapi sedih, tak dapat jumpa dengan si dia. Aku perasan masa dia dah nak balik. Melepas nak bergambo. Dah lama jugak aku tak jumpa dia.
Sedih beb sedih.

Dan aku sebenarnya dalam sedih tu ada gembira, sebab semalam aku baru saja menang satu peluang. But im gonna try hard bcoz i had a challenger dah. Why why why. Tercabar tu memang, tapi kalau takde challenger kan lagi best. Hihi.

Tapi xpelah, sememangnya dah dekat 2 tahun aku tunggu dia even dia single dari dlu. Cuma aku lembab nak admit yang aku suka dia. Maybe dia nak aku start dulu tapi sampai sekarang baru aku mula, sampai dah ada challenger. Why why why.

Aku rasa, kalau dah jodoh, tak kemana. Aku pun single dah berapa lama tah. Tengok membe kawen, aku pun sedih gak, diri sendiri masih belum berpunya. Sad.

Oklah. I will try my best to win your heart again..

Adios.

No comments

Powered by Blogger.