Header Ads


anjing anjing dalam U gua.

seperti yang dijanjikan,gua da susun schedule2 gua,tajuk ape gua nak tulis lepas2 ni.
susun dengan merapi,terapi,dan juga kemas.
kah3.
tula,lu oll's,melepas da ngan entry gua yang lalu,kepada mereka2 yang baca entry lepas,lu orang taw kan tajuk pe tuk entry kali ni kan?
kali ni,gua nak cite pasal businessman,gua xtawla MLM ke x,padahal smua taktik same jew,dlu gua da kena,gua da serik,walaupun lu tunjuk gua keta BMW ke,merc ke,gua xlayan,gua bukan xnak




maju,tapi gua pena kena tipu da,
dlu time matrikulasi pun gua pena join,kena bayar rm500,pastu jual2 barang kat orang2 yang xdikenali atau yang dikenali.
gua xsuke ar siot,bagi cd tengok,ntah ape la yang bes,baek tgok cd blue klu camtu kan.kah3
kat U pun ade gak benda2 alah camni,gua ade sorang kawan,dia pun join,gua tgok dia memang usaha keras dalam maen benda alah ni,gua harap dia bahagia la,
gua xnak kutuk membe gua,gua nak cite pasal meeting yang MLM buat,bole plak diorang berpakat ngan kolej,nak guna dewan,buatkan ceramah2.
gua rase kolej ni pun tertipu ngan diorang,kah3,xpun kolej pun join benda alah ni skali,
mane taknye,tiap2 minggu ade meeting.
pakai kemas doh,tapi royak dok pandai.
wuah.ber'klate' sebentar.

gua menyirap,serius
gua xleh nak keterlaluan,nanti ade plak yang xsuka gua kan.
idop kena la senyum sokmo,walaupun dengan orang yang kite xsuka.
kow3.

p/s:gua ngan membe gua plan nak tuka cd diorang ngan cd blue,amacam?orait x?

No comments

Powered by Blogger.