Friday, January 14

hebat-hebat cilake

haha.
sape xbangga masuk U kan?
mestila bangga,orang bodo je yang xbangga masuk U.
xbangga sebab xmasuk U kan?
haha.
gua keterlaluan,patutnye bersyukur,
lagi2 kalau masuk UTM ni kan,
macam2 ade kat UTM ni,MLM ade,pencuri ade,polis ade,




hari2 kena saman,peh dasat2.
gua bangga bukan sebab ade MLM ape,
bangga sebab,klu msuk UTM ni,lu da xpayah nak sibuk2 cari umah kat luar
lu duk je dalam U sampai la lu da gred,
syok kan?xdela pening kepala cari umah,
bayar sewa umah.
duit minyak moto ulang alik.
kan ke susah.
tapi klu nak cakap pasal sewa ni la,
yuran UTM memang mahal,tu yang gua paling xbangga.
mahal,cekik darah,kolej2 pun maen peranan dalam kes cekik mencekik,
bodo kan?
gua xbodo,diorang yang suka cekik2 cam hantu ni yang bodo,
ehem.
so kepada anda2 yang masih mampu menjejakkan kaki ke menara gading gajah ni,
masuklah UTM,korang xperlu susah2 cam U laen.
gua xkate U laen xbgus,smua same,UTM je laen.
kah3




p/s:gua diberi gaji untuk membuat entry ini.kah3.
atas alasan mem'promote' UTM.
entry lepas ni gua nak cite kejadian2 di UTM plak.nantikan.

No comments: