Monday, January 10

cerita dulu-dulu:betapa syok nya berblog

ni cerita pasal cerita gua dulu dulu.
...
...
...
...
...
...
...
...
gua nak ceritakan,kepada lu oll's smua,
jangan la lu'olls buat macam gua,adeh,serik dah,
janji lepas ni klu dapat sebijik lagi,jaga elok2,
dapat ape?
ni cerita laptop gua la,gatai tangan bukak sana cni,trus jahanam,
tapi gua bukak aritu,bole ON lagi,
lepas gua antar kat 1 kedai kat jB ni,
trus rosak,dia wat rosak xnak ganti,cibai!
tapi silap gua gak kan,yang pegi maen laptop xtutp 24jam,
mampos,klu gua xmakan minum 24jam pun leh sakit da kan,
and now,terpaksa la gua pinjam laptop membe2 gua untuk gua update blog ari2,
klu lu orang ikut kisah gua dari dlu lagi lu orang da taw la gua xde laptop sendiri,
ni pun nak ucap trimas to Paob Mahadzir,
gua guna laptop dia,gua bawak balik bilik gua,
kah3.
xpe
dia xmarah punye,dia orang baik2.budak surau.
hahahaah.
klu la gua taw betapa syoknye berblog,dari dlu lagi gua jaga laptop gua tuh.

No comments: