Header Ads


ETNIK kreatif

kah3.
nak tergelak aku,masuk kelas etnik tadi.
xdela bosan sangat,kira ok la,lecturer etnik pandai bersyarah dan berjenaka.
ditambah pula dengan 2 3 peribahasa.
juga ditambah dengan senyuman,bole tahan gak,
klu time muda2 dlu gerenti lecturer gua ni cun gile.
dah tentu nyanyi etnik kreatif kan3.
kah3
sempoi,
dia memang matching la dengan etnik,etnik kreatif la sikit.gua kasi can.
tapi juri2 xkan kasi can la,sebab etnik kreatif da xde kan?
yang paling lawak,bile gua ngan geng2 gua digelar pulak sampah masyarakat.
tapi gua taw,niat beliau nak berjenaka.
actually tajuk arini pasal masyarakat,
sorang hamba Allah ni la,membe kepada diri gua,
telah menyebut Sampah Masyarakat.
pastu,kitorang semua yang kena,
ngan rambut merah masing2 tunjuk belakang,
kah3.
kan dah kena.
moral of the story,
jangan kaler rambut anda,nanti anda akan dicop sampah masyarakat.
seyesly.
gua xbohong!
p/s:gambar bro ni xde kena mengena ngan lecturer gua.credit to Google.

2 comments

Izyan Balqis said...

sampah masyarakat ni berguna jugak yer! hahahaha!

Sembang Kemas said...

keh3,bukan ak,afif.kah3

Powered by Blogger.