Header Ads


Semuanya tentang Ana Raffali

hari ini,Isnin,gua pegi kelas macam biasa,esok JB cuti,sronok gua,kepada yang x cuti tuh,hapy holiday la ek.
kah3
lu oll's jangan la jeles,tuh sifat setan la,
...
...
...
gua pegi kelas,gua terdengar,
sok sek sok sek sok sek,
ana raffali,
sok sek sok sek,
menang AJL,
sok sek sok sek,
adeh,kiri kanan depan belakang sebelah atas bawah semua cite ana raffali,
pastu,
gua dengar gak,ade yang xpuas hati,
why ana raffali?
why?
nong sak plak ktong seh,
bahase pe tah minah ni cakap,
gua rase mesti dia peminat FT kot,ala-ala superman gitu,
gua nak tanye lu o'll la,
ape perasaan anda apabila ana raffali menjadi juara?

haha.
mggu ni gerenti lagu Ana Raffali bermain di mulut2 remaja zaman kini,
dan juga di corong2 radio,
mesti lagu dia feymes nanti,
gerenti la kan.

NAMA PENUH: Ana Nur Hidayah Mohd Raffali
NAMA SINGKATAN: Ana Raffali
TARIKH LAHIR: 4 November 1985
TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur
ADIK-BERADIK: Anak ke sembilan daripada 11 beradik
KARIER: Penyanyi dan penggubah lagu
PENDIDIKAN: Graduan Kelas Pertama Ijazah Sarjana Muda Pendidikan TESL (Kepujian), Universiti Teknologi Mara (UiTM)
NOMBOR TELEFON:012-3456789

nih ha ckit2 pasal ana raffali.
P/S:ANA RAFFALI,U R THE BEST,PEDULIKAN APE ORANG CAKAP,GUA TETAP SOKONG LU.WAKAKAKA!

2 comments

noah darham said...

mantap der..siap ada no telefon..terbaik punya ;p

Sembang Kemas said...

kah3,memang dia ni mantap vokalnya.

Powered by Blogger.