Header Ads


gua sambut Gong Xi Fa Cai

wawawawawawawawawawawa.ni ming pai ma??
xlame lagi,kawan2 cina gua sambut raya cina,gua ada kawan cina ka?
kah3,gua pun xtaw,classmate tu ade la,
klu kawan2 yang dlu tu,ade gak membe2 sengkeh sana sengkeh sini yang cina.
kah3
sambil ucap kat membe2 gua,gua pun actually sambut gak la raya cina,
gua kena balik kampung,bile da balik kampung je,kena start speaking cina,
adoi2,
klu stakat gong gong,gong xi fa cai,tu ok jep,mudah.my je tuh.
klu time dia marah2 sepatah haram gua xfaham,kah3
tapi yang bes nye la,time makan besar kot,syok,syok ape?
gua telan la banyak2,makanan sedap2,
tapi smua halal,diorang taw gua ngan adek beradek gua Islam,
so diorang dengan hati yang baek bawak tempat yang halal,
haha,tapi xpuas hati tang ang pau,
disebabkan mak gua punya adek beradek xramai,
so xbykla ang pau gua dapat,3 orang kasi rm20 sorang,
emm,syukur jelah kan,
tapi time gua nak g cc,diorang siap kasi rm50 suh g maen lame2 kat cc.
keh3
gua pun xfham la.
tapi yang pasti after raya cina ni,gerenti gua punya body taf terlebey2,
bulat di perut,debab di muka.
kah3.
p/s:tolong kasi angpau manyak2 sikit,duit ptptn gua da burn!!

No comments

Powered by Blogger.