Header Ads


Hensemkah Anda?

seperti tajuk di atas,hensemkah anda?
jika hensem,sila lah komen gua ok,kah3.
gua taw,yang lawat blog2 gua ni sentiasa hensem,dan cun2 smua,
kcuali..
kcuali la..

kcuali owner blog ni,haha,gua la,sape lagi owner blog ni,
gua sorang je.yang xhensem.
gua pedulik hape,tapi kadang2 gua pedulik gak,
bukan pe,selalunya,orang yang mix ni hensem2,
tapi gua pelik skit,xhensem langsung,
anda sokong x statement gua di atas?
kah3.
klu sokong,komen gua,kutuk gua ok,gua xmarah,
sebab ape gua xmarah,
sebab gua pegang pada peribahasa begini,
terlajak perahu boleh berundur,telajak kata boleh didelete.
kan?
seyesly,peribahasa ni hebat,xmacam gua.
tapi gua besyukur jugak la,xhensem gua pun ade jugak yang melekat kan,
kih3.
wa cao dlu,
adios!




p/s: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......T_T

No comments

Powered by Blogger.