Header Ads


Kisah Blogger | Celupar

humm,
setelah difikir,setelah di adaptasi,setelah ditelaah oleh gua
gua mendapati,setiap blogger mempunyai sifat yang kurang enak
kadang2,mereka celupar,
kadang2 mereka lupa siapa mereka,
termasuk la gua,kah3
ni dikira sesi muhasabah dan munahsarawak.
munasabah diri la.
WTH!!
gua da pandai fikir sejenak,fikir2 gua tertido,
kah3.
gua xleh pikir panjang2,pikir trus buat,
kah3.

berbalik pada topik!gua merapu,menipu lu smua.





kisah celupar,sesetengah blogger mulut celupar,
main taip2 lepas je.
macam gua,tapi gua xkesah kalau lu orang nak bantai gua,
bantai guna lidah suda,
jangan panggil set2 kongsi gelap lu suda,
mati gua,mati blog gua jugak,xleh update blog da.
kah3
mintak dijauhkan benda alah camtu,xmatured lgsung.
kah3
mulut celupar,xde lesen....kena saman,xmakan saman,tapi makan nasi.
kah3
so,to all bloggers,jaga la tangan tu baek2,kang gua potong tangan lu,
baru taw.
sebelum taip tu,pikir dlu,macam gua ni taip memang da xpikir da.
lu jangan potong tangan gua plak!





p/s:ekcelli,gua memang celupar.

No comments

Powered by Blogger.