Header Ads


Blogger | Genius??

setelah lame gua menyepi,jangan harap ade yang merindui.
kah3,
bersajak ckit,bukan ape,gua letih da nak post entry ary2,
lagi 1,gua da ade cerita HOT untuk tatapan cucu cicit birit gua ni,
tapi gua tahan dulu,gua tggu benda tu da settle barula gua postkan entry kat cni.





untuk entry kali ni,gua nak cite pasal "bloggers"
lu oll's ade terpikir x,seorang blogger ni genius kan?
nak taw sebab pe gua cakap camtu?
lu pikirla sendiri(trademark nabil) =.="
gua cakap camtu,sebab,yela,as a blogger kan,lepas klik entry orang,then baca,
sikit sebanyak masuk la ape yang korang baca,
pastu leh cite kat membe2,
pastu,membe tanya,mane ko taw?
cakap la,aku baca kat blog orang,
lagi2 klu entry tu pasal info,
keta baru la,keta lame la,cara2 buat anak la,
demn!
gua xbaca okayh benda2 macam tu,
kah3(padahal baca)
gua xsengaja baca,da baca,truskan,kang orang cakap orang malaysia ni malas membaca plak.
kan3.
sebab tu gua truskan,
tula,blogger sememangnya genius,
dapat memikirkan cara untuk tulis entry yang hot2,
melalui tajuk2 yang nampak hot,
genius jugak,sebab tajuk hot tapi entry bese2 je.kah3
macam gua ni.


p/s:ni gua mase kecik2.kah3

No comments

Powered by Blogger.