Header Ads


Lelaki Mulut Celaka | Perempuan Mulut Puaka

ibarat tanam padi,makan padi.
xkenang budi langsung.
bese la,perkara ni terjadi antara pakwe2 dan makwe yang ade kat dunia ni,
perkara ape?
ala,xleh lari lah benda ni kalau dalam masalah rumah dan masalah tangga,





satu kombinasi yang kompleks dan tidak boleh diuraikan oleh eksperimen,
gerenti la kalau wat eksperimen,
xpasal2 kedua2 pakwe dan makwe dipenerajang oleh gua.
kah3
ala,besela klu pakwe makwe gado2,
x ke si makwe kena pelempang dan penerajang,
si pakwe pulak kena penerajang di alat suli beliau,
lagi ngam dan kow.
tahniah buat si wanita.

lagi 1 perkara,jika si pakwe makwe tidak melakukan aksi di ranjang seperti di atas,
mereka berdua akan melakukan sesi oral,
seperti maki memaki,
samun menyamun,
memaki hamun,
ayat2 yang bese gua dengar la,
lancau,butuh,f**k you,f**k me,ko dah xsuci la,
laki dan pompuan same je,klu da marah,si merah akan hasut,
ini dah gado tahap da xboleh diper'kemas'kan,
xke bodo.
mulut dua2 xbasuh,klu la gua ade kat situ,gua basuh mulut diorang ngan listerine.
buang sikit sifat langsi kat dalam mulut tuh.
gua nak gak jadi hero,
dalam blog gua je gua selalu jadi hero,
pembasmi kuman mulut,
kah3.

hah.ni satu contoh.tirula tirula tirula.



p/s:nasib baek mak bapak gua xpena gado camtu,klu x,gua sental mulut diorang,kah3
peace!

4 comments

nurul amalina roslan said...

terbaek bro..hhaha..=)

cik violet said...

aduh..merah muka laki 2

dila bahar said...

hehee... memang btl pun..

Ze_Mhis said...

sangat betul. bile gaduh ilang dah sume sopan tu.. aihhh



terbaru:
1. MAK, KENAPA ORANG BANYAK BULU????
2. KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN
3. MAKAN ITU SEDAP

Powered by Blogger.