Header Ads


Krisis Bola Sepak

setelah lame gua menyepi,skali lagi gua menulis entry.

kah3.
...
bukan ape,gua bz dengan dota gua,tiap minggu ade.
huh.
gua xnak cite pasal dota.
gua nak cite pasal bola.
krisis bola sepak antarabangsa.
memandangkan Malaysia da menang piala suzuki,
lepas ni menangla piala yamaha plak ok.



lu bole bayangkan x,macam mane klu salah satu mereka2 yang di bawah ini tiada.

jika goalkeeper tiada,
sang striker mudah menyumbat gol.

jika sang striker tiada,
sang defend bole sumbat gol.

kah3.
gua rase,striker xpenting dalam bola,
keeper penting kan?

ok.
macam mane,
jika defend tiada,
sang striker perlu menjadi defend.
kan?

jika midfield plak tiada,
refree la yang jadi midfielder.
kah3.

pikir ni plak,
jika bola yang tiada??
pikirlah sendiri.
kah3.
p/s:gua rase,dalam dunia,patut bagi player terbaek kat keeper.
kan3.

No comments

Powered by Blogger.