Header Ads


Kisah Benar | Anjing ditangkap Polis

seperti entry2 gua yang sebelum ni,cite pasal anjing kat U gua nih.
lu orang baca x?
xbaca?
emm.
ni yang 1st
ni yang 2nd,
korang baca la dlu,gerenti tertarik.
kali ni gua nak cite la,anjing tu dah kena tangkap,



da kena masuk lokap wooo.
trimas to encik polis named Black.
ganas kot name.
and membe2 gua ceritalebat,
pol,
pali(muka iras2 penjenayah tu)kah3
apis,
paob
dan zack zakri.
time mula2 kena tangkap,
dia cakap "bang saya xcuri,saya skodeng laki je,saya gay boy".
paleotak dia.
gua xsempat tengok dia kena tumbuk ngan pol.
memang anjing tu kena tangkap,siap ade schedule dalam fon agi.
schedule nak mencuri di mana dan bile.
and now dia da kat lokap.
aman UTM ni.


p/s:wah2,kantoi si anjing tersebut menyimpan dvd blue siot,lepas ni bole gua pinjam.
kah3.

1 comment

azee salim said...

ni la yang korg tak tido2 uh?

Powered by Blogger.