Friday, January 28

Last Entry

huwaaaaa~~
ala..apsal lu nanges?lu ni xrock ar der,
lu nak gua pujuk lu?
tarak masa..buang masa,
tapi apsal lu nanges ni der,,
lu da nak mati ka?or lu dah nak blah?
ape?
lu nak balik kampung?

nak balik kampung pun awat nak nanges plak?
ooo..
ni mesti pasal benda tu,
kat umah lu xde mende tu ek?
klu xde mende tu,t xleh blogging la ek?
xleh SB la ek?
xleh GB la ek?
ala,
lu rilex la der,lu p je la pinjam membe2 lu punya,
stahu gua,umah lu ade internet,
tapi masalah,
lu xde laptop.
kan???


dah2,jangan nanges,kang gua tumbuk lu bertubi2 jadi kelubi.

8 comments:

[aNaK dEsA zOnE @ pAjELi] said...

perghhh... so ni nanges sbb ape ni....
Tapi kalau nak pujuk gaye mcm tu.. mau lg kuat nanges mcm tu.. ahhahaha

Saiful Bahari said...

ini nanges sebab pasni xdpt berSB selama seminggu.kah3

Nurul Faezah said...

Hik3~ pas cuti kang puas2 la.. hek3~

d_LA said...

HUHUHU..TACING DUH !

izyan_5025 said...

haddoi~~ko blik la cpat2epul..aku ley rilek2 lgi kt utm nih~~

Cik TeN10 said...

selamat bercuti kepada anda yg tengah bercuti skrg~ (",)

shahidakharudin said...

hahahahaha padan muke xleh online*mood jahat* ghahahaha

Saiful Bahari said...

tggu jela pasni aku amik alienware,kah3,xde owg leh lawan ak,ak blogging 24/7.kah3