Header Ads


Adek Beradek Nuffnang

gua terpikir jugak,
nuffnang ni macam mane ye diorang keje?
mana dapat duit diorang kasi blogger?
halal ke haram?

kan?
so,
sambil2 gua cerita halal haram,
tu gua xtaw,
gua kurang ckit bab agama (gerenti mak mentua tolak gua)
tapi yang penting,
nuffnang ni pun ade gak adek beradek diorang,
yela,


lu ade adek x?
lu ade abang x?
adek nuffnang ni name dia,si burung churp churp,
alah,


gua gerenti,sape masuk ni,dapat la jugak rezeki,
daripada dok on9 saje kan,
ni bukan MLM,
ni bukan klik2 dapat duit macam klik2 facebook tuh,
ni klik2 iklan,
kalau anda tayangkan kat facebook anda,
klu ade yang berkenan,anda mungkin dapat mengubah idop anda.
sekarang ni diorang tengah buat iklan pasal:

ni kalau korang nak join klik bawah ni ok.
|invite membe2 dapat rm1 per deal

|milo fuze|Healthy|Jipaban|Hot Ticket|Chewing Gum|Celcom Great Sale|XpaX|

kepada sesape yang ade blog la kan,
anda kongsi2 la kat membe2 anda,
kongsi2 kat pembaca,
secara tidak langsung,
mereka akan join anda,
kadang2 pembaca datangnya dari blogger sendiri kan.
so,
gerenti anda kena rajinkan diri nak dapatkan duit lagi kan??
so,
tunggu ape lagi?

No comments

Powered by Blogger.