Header Ads


Diet Seorang Manusia Bodoh

diet seorang manusia bodoh,
tak kesah la dia laki ke pondan ke pompuan ke maknyah ke,
tetap bodoh.
anda ingin tahu kenapa?
sebab,

SPM fail,
bodoh la namenye tuh,
haha.
xdela..
...
...
...
gua nak cerita sama lu,diet mereka2 yang bodoh adalah,
kadang2,ade orang cakap,
"saya nak kurus,so saya hisap rokok".
lu rase hisap rokok boleh kuruskan lu ke?
pikir2,
lepas hisap rokok,lu takkan bersukan,
maybe lu bersukan,tapi tak secergas dlu,
ckit2 pancit,lembik lutut,
haha,
lepas tuh,lu makan dengan kadar yang tinggi,
makan kuat+sukan kurang=GEMOK!
gua pikir logik akal gua je.
pastu,persepsi terhadap diri lu akan berubah,
contoh la,
"alamak,aku isap rokok,mesti ak cepat pancit,malas la nak jongging".
klu dlu2 mamat ni slalu joging,
tapi semenjak dia isap rokok,
da xjoging,
dia makin GEMOK.
rokok?nikotin tinggi,selera makan hilang,tapi gua tengok selera makan makin tambah jek!
kah3



jadi,
jika anda mahu menjadi seperti mamat di atas,
dipersilakan,
anda mungkin akan mati lemas,
strok?saket jantung?
kite xtaw,
ubah hidup anda,dari buruk kepada baik,
bukan dari baik kepada yang buruk.

p/s:lu orang isap rokok x?hah!!rokok hidup?? :D

No comments

Powered by Blogger.