Saturday, February 19

jelly

sambil gua menunggu timing nak masuk keje,
sempat lagi gua sedut jelly kelapa yg dijual kat kawasan U gua nih,
sebelum tuh gua susun2 dlu barang pekerjaan gua,
besela,tengah xde duit nih,keje la ckit,dapat jugak la duit makan harian.

kerja gua bukan sebagai bapak ayam,bukan juga pusher dindang,
malah jauh sekali pekerjaan sebagai penari kelab malam,
hanyalah penari kelab kebudayaan kolej gua je,
macam USOP,kite bakor!kite bakor!
kah3.

gua punya pekerjaan,mempunyai trademark tersendiri,
moto tersendiri,visi,misi,motor,dan juga kereta company,
kereta myvi SE dibuat kereta company untuk mengangkut 'barang-barang' kerja gua tadi,
company gua ni pun,mempunyai lagu tema tersendiri,
macam2 la lagu tema yang direka,bai sedap didengar,salah 1 nye,

jelly!jelly cool!
jelly!jelly cool!
lagu dipetik dari lagu Boney M - Daddy Cool.
lu nyanyilah sendiri.
ade jugak lagu dipetik dari lagu melayu 80-an,
bunyinya macam nih.dipetik dari kumpulan sweet september - nak kahwin duit tak ada.

duit tak ada~~~tapi jelly sudah habis~~~
oh!sungguh sedihnya,aduh,sadisnya.

haha.zaman sekarang macam kerja bole buit,jual bodyla,tapi keje gua halal beb,
gua berkerja sebagai Bro Jelly kat UTM nih,sesape budak UTM,
kalau nampak kotak Jelly Kelapa tuh,beli-belilah ye.
kah3.

2 comments:

IQ = Iez Qis said...

owh....upenye aku mkn jelly ko la upenye minggu lepas yer

Saiful Bahari said...

minggu lepas je?mggu ni blila lagi,tiap hari bli ok,jangan lupe beli hari2.