Saturday, February 19

Buruknya Lelaki itu Jika...

seperti yang gua cite kat entry Kisah Buruknya Wanita,gua ade cakap kan,nak cite keburukan seorang laki-laki?
ala,bese2 la,gua rase lu orang pun taw camne buruknya seseorang lelaki itu,
buruk dari segi pakaian xpe lagi asalkan pandai jaga bini,
buruk dari segi akal xpe lagi,janji kerja halal,
buruk dari segi perangai,tu gua xbole nak tolong,
tu kena mintak pendapat dR. Fadzilah come-to-me.

okeyhla,xnak cite panjang-panjang,kalau panjang nanti melalut.
ciri-ciri seorang lelaki yang buruk:

  • lelaki riak dengan harta bapak-menunjuk2,mencapub.
  • lelaki buaya darat-mempermainkan perasaan perempuan dengan sengaja.
  • lelaki yang malas nak pegi kerja-kerja pun malas ka?
  • lelaki pendera-da biasa dengar.
  • lelaki perogol-lagi terlebih biasa dengar.
  • lelaki yang pegi beli nombor ekor-majoriti laki kat kedai 4D tuh.
  • lelaki yang tidak bertanggungjawab-da buat tu pandai2 la simpan.
  • lelaki yang suka menghasut-batu api punya budak.

ekceli,gua laki,bukan pompuan,gua buat entry ni supaya mengingatkan diri sendiri dan juga membe2 serta laki2 yang laen kat dunia ni.(macam la smua laki baca blog ak)
haa...
tu xpenting,janji ade yang baca,dan wanita sekalian,jaga-jaga.
ape-ape masalah datang jumpa dR.Fadzilah Come-2-Me.
renung-renungkan dan selamat beramal. (o_o)


p/s:yo!Faizal Tahir cool.*****xde kena mengena dengan entry.

2 comments:

miss atie said...

llaki dan pompoan sekarang sme jeee . :)

Saiful Bahari said...

memang,laki ngan pompuan same je,so?mai la kite ubah jantina.haha