Monday, February 14

Kisah Buruknya Wanita

sejak belakang belakang ini,ramai blogger menceritakan tentang wanita2 dan kelemahannya,
memang wanita ini lemah,tapi gua bukan nak cite betapa lemahnya wanita,
tetapi betapa buruknya seseorang wanita itu jika mempunyai hati yang busuk macam longkang.

orang laki-laki pula,
menyukai benda yang cantik cantik,
bukan je cantik kat luar,
tapi cantik kat dalam jugak,
ape guna kalau muka je cun,bajet paling cantik,tapi kalau selalu hasad dengki,
memang bahaya la tuh.
lelaki pun xpandang kecantikan luaran je,xkesah xcantek tapi baek hati,
pandai jaga hati,
taat,
pun dah ok.
melainkan la lelaki itu buaya yang memakai selipar crocs,
gerenti mencari wanita-wanita yang mempunyai hati yang busuk.
nak taw camne buruknya sorang wanita itu?

  • Perempuan pemalas.
  • Perempuan yang yang kentut depan orang ramai.
  • Perempuan yang selalu rindu lelaki lain.
  • Perempuan korek hidung depan orang ramai.
  • Perempuan yang shopaholic kaw-kaw punya.
  • perempuan yang bersolek 24jam.
  • perempuan yang kuat beromen.
  • perempuan yang gedik.
  • perempuan melayu berbikini.ops!
  • perempuan jual body.
so kepada wanita2 sekalian,jaga adab anda,jangan tunjukkan betapa buruknya anda.
gua mintak maaf kalau ada wanita2 sekalian marah pada gua.
huah2,
sekadar peringatan dari gua.
lepas ni peringatan untuk kaum adam pulakkkkkk!!
gambar di atas?xde kena mengena ngan beliau si seksis seksa.

10 comments:

faiz said...

takkan korek hidung pon burk gak kot...standard la korek hidung...takkan laki je boleh...heheh

Saiful Bahari said...

korek hidung depan khalayak ramai?sedangkan miley cyrus orang barat pun kena keji,hahaha,gerenti memalukan.

NuR HiDaYaH aka Miss Vieya said...

ai takkan pompuan nak korek hidung pun ta boleh ??? kat c2 awk statement kan PEREMPUAN YG KOREK HIDUNG . .ish2 . .. . . .

Saiful Bahari said...

ok da repair ckit.keh3

NuR HiDaYaH aka Miss Vieya said...

hahaha . . . tengs der

syed said...

shahrir sorg je leh kn pool..hahhahaa

Saiful Bahari said...

sharir?hahaha,dia sorang je yg boleh wat camtu.haha

mik said...
This comment has been removed by the author.
afiff said...

aiii bang?? xkn yg pkai selipar crocs pon kene tempiasnye jugak??adehh~~
xpasal-pasal...hahahah

fingerkontot said...

pruttt.
sorry terkentut di khalayak bloggers.