Header Ads


Firefox! I Choose You!

wah dah macam cite pokemon dah.
haha.


seperti yang anda tahu,
Chrome-laju,pantas,cepat,cekap,hebat,cerdas.ek?
Chrome bole dikira laju la,tapi kan,masalahnya,loading xabes,maybe dia masuk site tu laju,tapi kadang2 la loading xabes,mungkin internet pun xlaju,memandangkan gua pun gua internet U,maka slow lah dia.

Tapi bila gua guna IE a.k.a Internet Explorer,
memang masuk site lambat,gmaba lambat keluar,tapi bile da kuar tuh full,
kire ok la dari Chrome tuh.

Chrome pun kadang2 crash la,jimbit btol,bayangkan anda tengah menonton YouTube,and then crash!!!
rase camna?
pedas?anda rasa seperti mahu menumbuk-numbuk katil tilam anda.
(perkara ni gua buat klu gua bangun lewat dan xsempat ke kelas)haha.

Prob crash,memang xguna,
sebab tu ak prefer Firefox 4 ni,
walaupun still dalam beta lagi kan,Firefox loading bes,membe2 gua pun tengok,ek,
Firefox baru ke?hebat..sekarang Firefox da bole pakai IDM da,
tapi IDM yang latest la,IDM 6.

so,gua harap,TEam Chrome,sila silalah perbaiki Chrome anda.
Firefox gua guna xde prob lagi wat masa nih.
so??korang bile lagi??korang prefer yang mane?
kalau nak download Firefox latest,klik sini ok?

No comments

Powered by Blogger.