Header Ads


Selepas 4 hari | tanpa SB

ahhh...
4 hari yang lalu,
dunia gua macam da xdak,dunia tanpa SB,GB,Sembang Kemas gua xidop 4 hari,
adoi..macam mana gua nak menstabilkan rentak dan konsentrasi blog gua jika perkara ini terjadi lagi,
lepas ni naseb baek da xde cuti,

tggu final,pastu cuti,tapi gua kena keje plak,
kan gua da cakap gua nak angkat alienware,
kenala keje,
lepas 4 ari,
terima kasih daun keladi,lain kali kasi pinjam lagi,
haha.
credit to cik noris,
sayang u ketat2 lah,
bagi pinjam laptop u,
hihi.
ops.
soryla,gua tershashul tadi,jiwang kejap.
gua bole bayangkan macam mana azab jika tidak berblog,
tapi xleh lawan azab neraka.
wallahualam.

p/s:macam ni la jika tiada SB dan GB.

3 comments

Syahirah Rasdi said...

wahhh...memang x lengkap idup ye tnpa blog..hihii

Sembang Kemas said...

seyesly ape yang u ckp tu btul,xlengkap semenjak menjadi blogger,kan?

lady-D said...

setuju2..tp SB xpe lg kot, tp kalo sari x bw rase cam kosong je..hoho

Powered by Blogger.