Wednesday, March 23

Alkisah mimpiku Demi Keinsafanku

kali ni gua nak cerita pasal mimpi gua,yela...kadang2 mimpi tuh mainan syaitan kan?
tapi macam mane dengan mimpi yang membawa keinsafan?
adakah itu mainan syaitan juga?
actually baru2 nih gua mimpi sesuatu yang membuatkan gua insaf.
membuatkan gua rasa semacam je..
adakah petanda?
nak tau gua mimpi ape??

alkisahnya macam nih....
gua telah mimpi bencana dahsyat berlaku di muka bumi ini,gua juga telah merasa bagaimana tsunami menghempap gua dalam mimpi..
walaupun hanya mimpi,gua telah seram sejuk dan kecut perut.
selepas insiden bumi dilanda tsunami..
gua dikejutkan pula dengan bentuk muka bulan yang nampak macam kusut dan layu,
ibarat sudah tua...
di bulan tersebut terdapat seekor raksasa,gua tak tau raksasa apa..
tapi gua agak2,macam garuda menutup muka bulan.
Masya Allah...
gua tak tau ape smua itu,adakah petanda?
petanda supaya gua insaf...
Allah sayangkan hambanya...
wallahualam....

6 comments:

aryl said...

ambil yang baik~
mimpi kadang2 petunjuk dari Allah s.w.t~~

Saiful Bahari said...

trimas~

Trah Assan said...

dasyatnyaa mimpi :( kalau aku mimpi mcm tu memang terkencing kencing dah :'(

Saiful Bahari said...

trah:haha..trah2\ terkencing abisla mama trah kena basuh..kui3..

zUlaikha rAzak said...

pergghh..ko solat taubat x pastu?

Saiful Bahari said...

ika:time solat aku rase sebak...seyes..cuak..