Header Ads


Blogger perlu Kental

haish,kali ni gua terpaksa bagi tips kat luorang,
tips untuk kekal maintain dalam berblogging.
kenapa kena maintain?
mestila sebab nak kumpul BE nuffnang sampai meletop kan?
keh3..
alah,kalau kekal sampai lu da tua nanti,bile tua baca balik,teringat kenangan bersama blog.
tak gitu??

ok,firstly,u have to get a strong heart.
makna nya kena la kentalkan hati.
kenapa kena kental?
yela tak semua orang suka blogger nih.
tapi diorang tak tahu yang betapa bestnya ade blog.
macam ade bini no.2
keh3.
hangpa smua kena kental,sebab nanti semua orang akan dengki kat hang.yela,sebab hang blogger,ade blog.jaga2 diorang jeles,sebab tuh diorang suka dengki dan maki.
lu kena la cool je.buat tak taw.(padahal hati da berdarah)
tsskkkk!!

walaupun ramai yang suruh gua tutup,gua ignore je.lalala.especially Cik Bulat.haha

yang kedua..
jati diri kena tinggi.macam pokok jati.
bole?
wak lu....
jati diri kena kuat untuk jadi pemimpin,memimpin blog anda ke jalan yang lurus dan benor2 belake.bukan ke jalan celake.
contohnya..
lu kenala tulis blog yang berunsur ilmiah,tapi kalau hari2 ilmiah gua pun naek bosan.kalau nak berilmiah,buat yang ringan2 dan senang difahami.
macam LensaRosak buat cerita.sempoi.
bukan pegi ringan2 dengan awek tau..auww nakal!!
bongok gedik.

yang ketiga...
pastikan bulu ketiak anda dicukur setiap hari..
ek?
chop2..silap tips..
pastikan anda tidak termakan rasuah membe2 yang dengki dengan lu.
yela,da la dengki..pastu nak rasuah orang,nak suap la konon..
meh meh meh suapkan nasi kat mulut i nih.
hik hik.
cam gampang.
maksud tidak makan rasuah disini ialah,lu cool je bile kena toce,tau tak toce tu ape?
kena condemn..itu dia!!!
jangan cepat tebakor.
kalau lu hot maximum,gua sarankan lu bako je dia.
ok?

sebenornya gua saje je buat tips2 nih,sebab gua da slalu kena condemn..
kalau orang yang condemn tuh xde blog,gua sikit punya tak panas.
tapi kalau dia ade blog,blog dia hot plak tu,dan merendah-rendahkan blog gua,gua pun cool je.
sebab gua jadikan semua itu untuk memperbaiki kesilapan gua.
eh eh gua ade wat silap ke ngan lu??

p/s:APU kesian kat ko,kena condemn ek?meh aku kondem lagi,blog ko buruk seyes buruk.kah3

No comments

Powered by Blogger.