Saturday, March 5

Bola Sepak Tunggul

tak lama dahulu,Malaysia menang AFF Suzuki kan?Safee Sali dapat kasut emas kan?
diorang harumkan nama Malaysia kan?sape tak bangga,gua pun bangga.tapi semenjak Malaysia menang,ramai budak-budak bawah gua pakat main bola padang dah..
itu adalah salah satu trend zaman sekarang.kalau dulu,semua pakat main futsal,nak tiru omputeh katanya.bajet~


gua pun bajet jugak,bajet hebat,da la tak hebat,tak patut main bola padang,lari pun slow,bola pun passing tak lepas,bola pun tak dapat....ape cite?
alah,besela,sape nak passing kat gua kan?gua pun taknak orang passing kat gua.takut terlepas,mampos gua kena pukul dengan membe dan awek membe.ceh~

baek gua duk dalam padang,pilih posisi belakang bucu,pastu,duduk macam tunggul kayu,
ok x?sekadar memeriahkan majlis je gua nih.
main bola-bola tak dapat-duduk tercongok-macam tunggul=penonton
lepas nih gua jadi penonton jela,lagi baik.tak susahkan orang,tak sakitkan hati orang.
kan?
keh3

2 comments:

Aretikz said...

haha.. rasanya kalo nak membantu.. miloboy ok kot? hehe..

Saiful Bahari said...

haha,budakmilo pun lagi membantu kalau nak dibandingkan dgn aku,hahaha