Sunday, March 27

Malaysia Kalah Tipis 7 - 2

anda rasa kecewa?
anda rasa sedih sampai nak bunuh diri semata-mata kalah?
anda rasa anda hebat sampai kalah dan mahu membunuh membe-membe?

solusi nya...bunuh diri sendiri lagi bagus la,
sebab diri sendiri bajet hebat..
gua cool je..
gua lagi rasa kecewa kalau kalah maen Dota.
baek pegi maen bola kat sebelah blok lagi sedap.
peluh yang amat,
tak becak,
tak basah,
tak de dengki-dengki,
takde maki-maki,
takde yang sakit hati..
sebab play 4 fun.
not play 4 win.
kalau asyik nak menang je...sape nak kalah kan?
padan muka.
gua bukan nak sakitkan hati sape2.
sebab gua pun noob je.
duduk tepi padang pun gua tak kesah,
gua lagi suka,
takde la jadi punca.
maen timbang2 belakang gol pun orait jugak kan??
btol tak?

p/s:kadang2 duduk mendiamkan diri lebih bagus dari orang yang berkata bidaah.

p/s:perghhh!APU ko sejak bile pandai berpuisi ni???sejak kena BAN ke?

No comments: