Header Ads


Bile Blog Gua Dikutuk

yes!
ade orang kutuk belog gua,perlu ke gua sedih?perlu ke gua marah?perlu ke gua kutuk balik?
perlu ke gua santau orang tuh?

gua rasa tak perlu,tapi hati syaitanku mengatakan,kutuklah mereka,marahlah mereka dengan maki hamun yang lebih kaw2,kalau boleh santaulah mereka supaya mereka tahu sape yang lebih berkuasa.HAHAHA!

gelak SETAN-nirojim!

haha,tak perlu kot gua nak maki balik sebab prinsip gua bile berblog,jangan ambil hati jika blog dikutuk,karena,ianya hanyalah di alam maya.
dan juga,
gua jadikan semua itu sebagai penambah-baikan,lu nak orang follow lu?ikutlah kata mereka,lu nak mereka hari-hari tengok blog lu?ikutlah telunjuk mereka..
tapi kalau ade yang suh gua makan taik,maafkan gua,gua sudah kenyang.

Blog gua telah direview oleh 2 orang wanita,seorang masih belum berkahwin dan seorang lagi sudah kawin anak dua*jatuh market* keh3

sebenarnya,gua bukan taknak letak header,gua sudah ade header gua,dan sebelum nih gua dah pakai,tapi selepas gua menggunakan background logo SK,gua rase tak perlu lagi gua nak letak header yang hebat bagai.keh3

blog gua jugak telah dikatakan menggunakan size font yang agak susah dibaca,mungkin serabut dengan background,so gua dah plainkan body posting gua,dan juga membesarkan saiz font gua.trimas kepada DiDa dan Pinky Momma.

p/s:gua jugak agak lewat untuk review blog mereka karena gua sibuk dengan aktiviti hari keluarga kolej gua.

7 comments

DiDa licious said...
This comment has been removed by the author.
DiDa licious said...

hi..SK, me dh buat pop-up window tuk komen, thanx very much yah! (",)v

Mama Ta said...

dikutuk sekalipun ade jugak orang nak buat review.hehe

Qaseh Dalia said...

hehe dan santek

Sembang Kemas said...

dida:ur welcome!

Sembang Kemas said...

dye:haha,sebenarnye bukan kutuk la,diorang tegur2 supaya buat penambah-baikan kat blog nih.haha

Sembang Kemas said...

Qaseh:eleh SK tau blog Qaseh lagi cun kot.huhu

Powered by Blogger.