Friday, April 1

Kau kenal tak budak ni??

missing person.
budak hilang kena culik.
kalau jumpa,bagitaw gua,gua nak tumbuk dia lumat-lumat ok?
lu kenal Jasmine Slalu Hepi tak?
gua rase minah ni hanya la scam,dan sengaja ingin memporak perandakan Islam.
cuba tengok wall post dia..
sikit,tak banyak,benda yang sama nak cakap,bangang pun ye jugak.
dan dia menggunakan gambar seorang wanita mane tah.
maen tibai je gamba orang,konon nye dia ni cun.
saja nak tarik perhatian orang dengan gamba tuh.
lagi 1,haritu gua bukak profil dia,
lahir tahun 1989,
tapi kali nih lahir tahun 1987 pulak.
boleh ubah2 ye?
hebat-hebat,mungkin dia la pembohong besar tersebut.
nah kasi tengok sikit gamba hot beliau.
tengok tuh,1989,semalam gua tengok 1987.ish3..sape punye keje la nih ek.
 kalau ye pun minah nih wujud,jangan la sampai macam tu sekali kutuk Nabi kite.kan?
nih dipanggil racist ke kalau maen sensitiviti agama?
kenapa dia benci sangat dengan Nabi kita Rasulullah S.A.W??
kenapa???

4 comments:

IQ = Iez Qis said...

kenakan perintah berkurung! tak der sensitip langsung!

[k]o{q}i[n] said...

manusia akhir zaman. sering memerangi islam. kalo diorang nak berperang guna fizikal, islam jauh lebih kuat. tapi diorang try guna taktik mental lak. mari kita bersam2 kuatkan iman dan byk2kan bertaubat agar kita sntiasa bersih dan dijauhkan dari gangguan iblis laknatullah..amin..

Saiful Bahari said...

IQ:ni nak kena hukuman sule nih!haha

Saiful Bahari said...

koqin:manusia yang nak sesatkan umat Islam memang begitu,menggunakan mentaliti,tapi dah lame diorang kalahkan Islam dalam mentaliti nih.