Sunday, April 3

Kemana Perginya Air Mani Anda Jika Dipersiakan.UPDATED

gua curi-curi tajuk dari Bro Framestone dan jugak gua nak kongsi sedikit info mengenai air mani lelaki,
buat wanita wanita yang belum berkahwin dan juga sudah berkahwin,jangan malu dan segan untuk membaca info ini.
Bro Framestone jangan marah okey!

Air mani penuh khasiat?btul ke?
btul la,gua jumpe info pasal ni masa gua sibuk membelek majalah maskulin..
uiyooo gay syial tengok maskulin.ok la straight ke info..
  • sperma mempunyai kandungan protein yang tinggi
  • kulit wanita lebih lembut
  • rambut wanita akan hitam dan berkilat
  • juga boleh mengurangkan jerawat
  • wanita akan lebih ceria dan gembira
khasiat tersebut hanya berlaku kepada suami isteri yang pancut dalam okey!
budak-budak remaja pulak jangan ada yang gatal kemaluan nak mencuba aksi nih.
seyesly dilaknat.

ade tambahan sikit.
sebahagian dari kita mentafsirkan air mani mengandungi sperma sahaja,tapi sperma hanya mewakili 10% hasil ejakulasi kita.10% itu mewakili 200juta-500juta sel sperma(lagi muda lagi banyak)yang terhasil daripada produksi matang hormon androgen seperti testosteron,yang akan menambahkan pertumbuhan bulu badan suara akan jadi garau.tapi hanya satu sel sperma saja sudah cukup ntuk bersenyawa untuk menghasilkan bayi.
so kepada lelaki,jangan bazirkan air mani anda ok!

p/s:please kepada sesiapa yang masih membujang jangan mencuba taw,tunggu dah kawen,yang laki2 pulak jangan nak duduk toceng je!

8 comments:

FaKArePa!n said...

la.. ingatkan amik air mani tu wat pencuci muka dengan syampu akan dapat khasiat camtu.. hehe

Saiful Bahari said...

haha,weh geli geleman kot letak kat muka,ko penah try?perghh!

~eZmALiZa~ said...

oke, entry ni btol2 info ke main2? ade gak bace kat bro framestone tadi..

kawan2, ini adalah ilmu..bukan entri lucah..open minded sikit.

Aku Skema said...

esh3..ada pulak syampu/conditioner air mani..ko try la dulu FaK..haha

Saiful Bahari said...

ezmaliza:ni btul2 bukan main2 taw cik ezma.haha.tak tipu!baca info ni kat maskulin.

Saiful Bahari said...

aku skema:haha,kalau ade jual kat kedai,aku sanggup blanje FaK.keh3

Bro Framestone said...

no komen he...23x

tp memang betul pun huhu

Saiful Bahari said...

BroFramestone:pergh BroFramestone memberi komen kat sini,bangga jugak gua kali nih.