Thursday, April 7

Perkara Yang Akan Difikirkan Ketika....

perkara nih masa mula-mula couple,lu orang takkan pikirkan,sebab time tuh taw seronk je..
tapi bila lu orang dah nak masuk alam perkahwinan..
perkara nih lu akan pikir dua tiga mungkin empat kali jugak la..
perkara ape?

macam nih.

"Awak,awak masih dara lagi tak?"

percaya tak?bile dah nak kahwin,baru pikir si gadis tersebut masih dara atau tidak.
kalau lu yang merobek dara si gadis tersebut,mampos lu lah.gua tak kisah,lagi elok lu kawin.
tapi bagi si gadis yang daranya dirobek/ditebuk oleh laki laen.
ape perasaan anda?
anda peduli ke dengan dara si gadis?
atau anda buat-buat tak tau?

bagi sesetengah lelaki,mungkin boleh menerima ketiadaan dara si gadis,tapi ade jugak laki yang kisah pasal dara ni semua.

so bagi gadis-gadis sekalian,jangan bocorkan rahsia anda ye!!*excited.
bukan ape..
contoh la gua bagi k.
Minah memberitahu kepada Ali yang dia sudah takde dara.
Ali berkata "ala xpela,janji I sayang U."
tapi...
hati sebenarnya tak kate camtuh.
keesokannya,Minah cuba call Ali untuk ajak dating.
tapi awek lain yang angkat dan berkata "maaf,nombor yang anda dial tiada dalam pangkalan data"
what the fish?

anda semua pikirkan sendiri.gua hanya observe dan tulis dan cerita saja.
chow lu.

p/s:sebenarnya si APU ni kisah kalau bakal pengantin dia xde dara.ish3!

No comments: