Monday, May 30

Cara Melawan Disimbah Asid

hias?tak,dia suspek.
Memandangkan dah ramai yang takut dengan mamat hindu yang suka simbah asid,gua nak kasi 'TIPS' supaya anda semua berwaspada dan berjaya survive bila disimbah.Cara mengelak,makna nya cara lu nak elak,bukan cara mencegah disimbah asid ok,cara mengelak.

1. Bawak kereta kebal.Dia datang kat lu dia simbah tingkap lu,memandangkan lu guna kereta kebal,tingkap tepi mana ada.So?Selamat kan,dan seterusnya lu  boleh lenyek je mamat tersebut.
2. Pakai baju besi.Bila lu dah pakai baju besi,mamat tersebut tidak akan menyimbah asid kepada orang lain,dia akan tertumpu pada anda sorang.Dia akan tengok lu pakai baju besi,konfem lu takkan mati atau cedera,so dia akan fokus pada lu.Shawl pun kena besi jugak okay.
3. Bawak asid lebih.Bila lu dah baju besi,ada pulak botol diisi asid di tepi,lu letak asid cikai-cikai sudah,cuka ke,kahkahkah.Kasi mamat tu jadi putihdan kasi mamat tu cuak.Dia simbah kat lu,tapi lu kebal,lu simbah dia balik,bagi dia trauma.
4. Bawak topeng hodoh.Lu dah simbah kat dia,lepas tu,lu pakaikan topeng kat muka dia,bagi stylo sikit.
5. Bawak cermin makeup.Bila lu dah simbah,lu pakaikan topeng yang hodoh kat dia,lepas tu lu tunjukkan muka dia kat cermin tu.Gerenti dia insaf beb.

Kesemua ni lu perlu lah lakukan serentak,maksudnya,tanpa salah satu pakej di atas,lu takkan dapat insafkan mamat ni.

Selamat Mencuba lah.

2 comments:

alyaclumsy said...

wakakaka wakakak. haruskan buat lepas ni? ehehe

Dzarief Zuhdi said...

kekemasan dalam penceritaan hang mmg teserlah.. wahaha