Wednesday, May 25

Datang Bulan.

Penghujung bulan ni,mungkin lu semua tak dapat berjumpa dengan gua lagi,sebab gua akan berehat dari menulis,mungkin dalam dua bulan.
*padahal gua kena balik JB,cari kerja kat sana.

Tapi kalau gua rindu dengan blog,mungkin gua akan menulis guna laptop membe gua.Kalau membe gua ada bawak laptop la.

Kalau takde,bye-bye lah.

Bulan 8 abes kerja,gua nak bawak balik satu benda balik rumah.Bukan nak bawak balik awek jumpa family gua.
Tapi gua nak guna duit gaji untuk beli laptop terbaru,doakan gaji gua tinggi nanti ye?

Esok gua ada lagi,jangan risau.

p/s:nak jugak merasa ada yang merayu kat gua "ala please la jangan tinggalkan kami,wuuuu". celaka

2 comments:

Ieqa Zulaikha said...

gua balik jb sebab short sem. nak jugakk blk jb sebab kerja. hahaha.

zUlaikha rAzak said...

zass..aku akan mengabulkan hajat kau.

ala please la jangan tinggalkan kami,wuuuu..

kah3..;p