Header Ads


Asmara Muncul Kembali.


Eh eh,layan beb video ni,barangkali in triler untuk drama Asmara,mungkin pelakon-pelakon nya diganti dengan pelakon baru macam ni.Cuma pelakon utama je yang kekal.Dia kan hero.Oh gua tayang kat sini bukan nak cerita pasal video ni.Cuma bagi yang belum tengok lagi,tengok dan kritik.Bukan tengok dan puji.Ternyata statement gua berani mati,sebab video ini pun boleh buat pak haji mati.

Apa tunggu lagi,layan la.Tapi lagi bagus lu layan time malam jumaat sorang-sorang,dengan bini boleh jugak.Mana tahu boleh buat bahan dan modal.Erk!

Tsk!Tsk!

6 comments

Pwincess said...

teruk betol video ni , memalukan seorang islam hasilkan vdeo yang macam ni - HADOY ! malu malu malu ,

pakcik Gambit dah kering idea lah tu ,HHI

Nurul Ayu said...

prima yin ketiak hitam..keh keh keh

Sembang Kemas said...

kacak:kalau perempuan tengok,ape rasa ek?haha

Sembang Kemas said...

haha,abes aku punya ilmu terbang bai,jahanam la aku sem depan.

Unknown said...

aih aih aih,nak video blue melayu ke ni?

aQi + GenGkey said...

gua nk deym org yG kutuk bagai vid ni buley idak..
hehe..
ramai gLe org yG dok kutok2 vid ni kate memalukn Islam la hape la..
tp pnh diorg kutok adegan dlm crite2 melayu such as nora elena yG ade adegan dukung-mndukung & mcm2 lg crite melayu yG ade adegan lbey kurg je..
xde pun bising2 camni..
di kate nye romantik adelah..
kalo nk deym vid ni deym same crite melayu yG ade unsur2 lbey kurg camni bru fair..
gua x sokong mne2 pun...
gua ulang skrip lme gua..
manusia..manusia...:D

Powered by Blogger.