Header Ads


Bila Funny Friday Dikondem

Meh sini gua nak bagi pendapat pasal Funny Friday.Memandangkan gua adalah salah sorang sekutu Sergeant Keroro yang juga merangkap admin Funny Friday,ingin menyatakan sesuatu pada yang tidak suka dengan istilah Funny Friday.Ada yang kata nak guna Goodness Friday.Nak guna yang tu buat sendiri.HAHA.Kejam.

Salah ke Funny Friday?Adakah hari Jumaat anda tidak dibenarkan melawak?Memang la kena hormati hari Jumaat,tapi tak salah pun kan kalau berjenaka pada hari Jumaat.

Adakah engkau nak beribadah sepanjang hari Jumaat?Nampak sangat kau hipokrit kalau kau kata macam tu.Kita ni manusia yang pandai-pandai,kalau bodoh masakan boleh buat blog kan?

Ada akal untuk berfikir.Gua ada dengar-dengar pasal gambar humor yang mengaibkan.Kalau lu rasa ia aib kan orang lain,takyah la publish kat orang ramai kan?Sendiri ingat la anda tu umur dah berapa,bukan budak kecik nak gua suapkan botol.

Jika FunnyFriday wujud,adakah anda akan melupakan entry tentang keislaman?Tidak kan?Adakah anda akan lupa pada agama anda?Tidak kan?
Anda tetap akan cuba menulis entry yang ada kaitan dengan Islam.Mungkin blog anda ada segmen Tazkirah Jumaat mungkin. 

Memang melawak ada batasnya,gua ada terbaca komen kat keroro.Tentang batas-batas lawak.Jangan nak bandingkan dengan cerita pasal keringkan anjing kat tempat sidai tu.Yang tu tak lawak langsung.

Gua nak ceramah tak pandai,sebab gua rasa gua ni tak cukup lagi ilmu di dada.Sekadar lepaskan diri sendiri tu boleh lagi.

Terpulang pada anda.Gua rasa tak salah pun FunnyFriday.Takkan lu nak hormat hari Jumaat je?Hari lain taknak hormat?Hari lain taknak beribadah?

Mungkin teringat hari Jumaat teringat ibadah,hari lain?

6 comments

K said...

wow!!

lantang bersuara XD

Dzarief Zuhdi said...

wo.. chillex jer epool.. kita layan jer dulu.. pa per pun kita keep on blogging.. macam keroro selalu kata.. haha

perempuan said...

khamis malam jumaat.

aQi + GenGkey said...

haha..
ade yG x puas ati psl tu ke..
pLik la pulak...
stiap org ade sentimen masing2 kot..
tp aku pun rse funny friday cam kurang sesuai sbb kdg2 ade org yG x reti gune akal btol2 die akn ltak pic or entri yG mungkin akn mengaibkn seseorang tp bg org yG post entri tu anggap ianya lawak...
cadangan doplohsen aku...
cer try wat freaky friday..
pastu cite ler psl bnde2 pLik ke..
haha..:D

apelyna said...

Aku join je.tade hal pun,hehe

NuSaNa NoSa 91 said...

lain org, lain pemikiran sal btsn lwk tu.. tp, pandai2 la fikir had lwk tu.. huhuu~ =.=

Powered by Blogger.