Header Ads


Cabul Pasangan

Ni nak salahkan sape ni?Pihak lelaki atau pihak perempuan?Semalam gua tertengok berita pasal si lelaki lepasan SPM telah dituduh mencabul kekasihnya.Cabul kekasih sendiri?

Ini disebabkan si perempuan ni bawah umur.So si lelaki ni yang kena padahal masing-masing mahu.Dua dua gersang.

Si lelaki dihukum berkelakuan baik selama 3 bulan.Tula sape suruh gatal ngorat budak bawah umur.Sebab tu gua nak cakap kat lu,perempuan yang paling senang nak dapat adalah di kalangan bawah 18tahun.

Kalau laki berduit sikit,senang dapat perempuan golongan ni.Yela budak tu sekolah makbapak tanggung.So mesti dia juga mahukan wang sendiri.Konon konon sayang pastu serah segala apa  yang ada di badan walaupun sekadar badan sekeping tiada bonjolan.

Gua nak sound sikit budak yang bawah umur.
"Woi lu ingat lu ada pakwe yang berduit, senang senang ke nak bagi segala badan sekeping lu tu?Tak tahu pulak body lu boleh dibeli,gua nak beli jugak boleh?"

Eh terover.

babi menyirap gua taip guna netbook yang jahanam keyboard.
antara zxcvbnm,huruf ni je yang gua oleh guna zvn

Gua nak mintak jasa baik anda semua pembaca blog gua untuk klik SINI,hanya satu klik anda mungkin dapat mengubah hidup gua,gua join contest ni.Please Please Please.Walaupun lu rasa gua memualkan.Tak berpeluh pun klik satu link kan?Tak luak satu sen pun,harga broadband sama je takde caj lebih pun.HAHA

15 comments

zarul farhana said...

besa la zaman skrg...byk dh bdk2 bwh umur jd cm nie...

vampire's lovex said...

ko emo,aku lagi emo...hahah

nasib arr laki tu,menggatal dengan budak bawah umo..benapsu pulak dia..semua x cukup membesar lagi kot budak2 bwah umo ni..haha

aku dah klik oiii,tunggu apa lagi,blnja makan arr..lapar ni lapar...hahahaha

vampire's lovex said...

wehhh asal aku klik kuar home fb aku je... huuu

Unknown said...

lelaki pidophile

Sembang Kemas said...

sebab tu ramai yang dah takde dara dah remaja sekarang cam lahanat.

Sembang Kemas said...

vampire:memang suh balik fb ko la tu.hahaha

Sembang Kemas said...

syaim:weh ape kejadah pidophile?

Blog User said...

Salah dua-dua laaa. Balik rumah muhasabah diri.

It take two to tango..
Senang cerita, tepuk sebelah tangan takkan berbunyi.

Farhana Jafri said...

hahahaha budak bwah umur tu bdan montok kot.. upgrade sket.. tu psal la dy gersang hbis

Sembang Kemas said...

dua dua memang dah salah,sebab dua dua gersang

Sembang Kemas said...

budak zman sekarang dah upgrade da,baru 14 badan dah sedap kan?haha

Sya & Syima said...

saya pun tak rasa adil...pada hal 2-2 salah...
kenapa lelaki je yg kena kan???
si pompuan tu nnt akan cari laki lain pulak...
alasan : nnt aku dapat duit, lelaki tu masuk court!

Nowa said...

bukan nya semua budak bawah umur macam tu ! hhehehe . saje bagi pendapat .

perempuan said...

adinda evans. eh tiba tiba.

kehkeh.

Sembang Kemas said...

adinda evans terbaek dari ladang.haha

Powered by Blogger.