Header Ads


Cara Unblock Website Yang Diblock SKMM

HAHA.Gua ingatkan lepas je diorang dah block website macam megaupload dan fileserve,website ni dah takleh pakai dah.Tapi lepas je gua jumpa satu website yang boleh unblock website ni,so gua pun try la bukak piratebay.org

Kesudahannya,gua berjaya.Masih boleh cari torrent,sebab kat piratebay la yang banyak movie dan games.Masyuk bai.

So anda usah runsing lagi sebab lepas ni boleh lagi pakai website ni.Cuma dengan sedikit trick.Nak gua ajar?Meh sini gua ajar ok.

Mula-mula lu tekan SINI,
Pastu letak la link ape yang lu nak bukak.
Dan page tersebut akan muncul.

mudah.
Itu Saja.
Selamat Mencuba.

Gua nak mintak jasa baik anda semua pembaca blog gua untuk klik SINI,hanya satu klik anda mungkin dapat mengubah hidup gua,gua join contest ni.Please Please Please.Walaupun lu rasa gua memualkan.Tak berpeluh pun klik satu link kan?Tak luak satu sen pun,harga broadband sama je takde caj lebih pun.HAHA

No comments

Powered by Blogger.