Header Ads


Followers

Hah haritu sombong,kate "alah followers tak ramai janji ada yang baca".Tapi nape tiba-tiba gua rasa macam nak ramai followers?Ada sebabnya.Takkan la gua berubah fikiran tiba-tiba kan?

Hah..jangan nak mengata gua,jangan nak kata yang gua tak tetap pendirian.Gua boleh baca isi hati orang.Jangan macam-macam tau.Kang gua kerat kaki lu 18 nak?

Apsal tiba-tiba gua berubah?Gua baru akil baligh?Gua baru lepas kawen?Tidak..

Sebab yang utama.

Gua nak kekalkan traffic blog gua.Nak kasi kekal walaupun gua tak update.
Gua takkan update dah entry bermula esok.Ini  kerana,gua sudah tiada laptop mahupun netbook yang keybodnya rosak.Walaupun keybod rosak,masih boleh guna.

Dan selama gua menghilang,gua mahu pendatang blog gua tetap ingat kat gua.
Dan juga gua mahu mereka merindui gua.Seperti mereka rindukan ZackZukhairi.
Ini bukan eksperimen,tapi gua memang tidak akan update blog maybe sampai bulan 9.

Gua juga akan mula bekerja,untuk mencari sedikit nafkah untuk dibuat beli laptop.Lepas gua dapat laptop nanti,gua janji tidak akan tinggalkan dunia blog walau sesaat sekalipun.

Sadis ni,walaupun muka gua garang tapi hati cute.Kenyataan.Boleh dikatakan ini adalah entry tagih simpati.

Jangan lupa jugak untuk klik SINI supaya gua boleh menang PSP.Kalau menang PSP,gua nak jual dengan harga murah,buat beli laptop.

Sesekali kalau buat entry sentap macam ni orang lebih suka baca dan hayati.Kalau la lu sentap,mintak tisu kat gua ye.
So mungkin esok pagi-pagi gua ada update,untuk kali terakhir.Nanti senang kita jumpa lagi ye.
Pada UTM Blogger,jangan lupa promote gua hari-hari supaya blog gua tak lekang dek panas,tak lapuk dek hujan.

Adios~berlagak cool.

7 comments

vampire's lovex said...

nah wehhh pinjam laptop aku...esok pon aku tanak hapdet jugak haha *poyo

Sembang Kemas said...

esok dan hari hari seterusnya.

Dzarief Zuhdi said...

bagi aku jer yang update.. haha

Unknown said...

nanti kita buat tabung derma untuk beli laptop *adesh,jahat sangat aku ni*...tapi dengan niat betul macam ko ni, boleh la achieve yang yg ditarget tu.insyaAllah..

aQi + GenGkey said...

b'debu la blog lu pasni..
haha..
*bru pasan..sjak ble lak lu t'detik nk follower pelesu blog gua..T_T

Sunah Sakura said...

hahahahaha! ok! akak letak kat ads kat atas tu ye, ade banner??? :p

Mama Ta said...

ko keje mane dol??

Powered by Blogger.