Header Ads


Kalau aku perempuan.

Tadi gua baru baca blog perempuan , pasal kalau dia jadi lelaki. Tapi kalau gua sebagai lelaki , mestila nak jadi perempuan.Kalau la gua jadi perempuan.Apa yang gua nak jadi bila gua perempuan?Mesti la ada ciri ciri perempuan muslimah kan?

Macam ni ke.
  1. Awek shawl yang tak gedik.Tak buat LIPLAPLIPLAP.
  2. Sebelum kahwin gua nak cari lelaki yang hensem.Tipu la cari laki yang tak hensem.Nampak sangat hipokrit.
  3. Cari lelaki yang boleh jaga gua,bukan bagi gua makan pasir.
  4. Sebelum kahwin,perlu ada aset sendiri.Supaya takde gaduh pasal "ini harta semua aku yang punya."
  5. Jaga maruah suami.Tak cerita kisah ranjang kat jiran.
  6. Gua kasi khidmat terbaek pada suami.JengJengJeng.
  7. Nasihat suami supaya buat "family planning"
 

13 comments

hasyikin ismail said...

eleh.. ingt senang ke jadi perempuan?? huhu..

Sembang Kemas said...

sebab tu gua bersyukur dijadikan lelaki,perempuan susah.

orang asyik tengok atas bawah atas bawah.

K said...

gua setuju, haha XD

laki mane de orang nak tengok, kecuali muka :P

hasyikin ismail said...

gen keroro.. heloo.. as kalo tgk laki..as suka tgk rambut, cara jalan, cara cakap.. waaaa..
kalau mcm seth tan, sure xlepas pandang.. hehe...

gen ada mcm tu???
sesapa ke?//

Sembang Kemas said...

keroro:tah tengok muka laki,kalau hensem baru pilih.sebab tu orang pandang dari jauh boleh simpulkan semuanya.lepas ni gua buat entry.

hasyikin ismail said...

ehem2.. yg mcm as kata kat atas tu just utk kesedapan mata memandang.. hehe..

tapi kalau nk wat pasangan hidup, lain pulak caranya..

erm..org lain as xtau la pilih pasangan hdup mcm mna.. huhu

Sembang Kemas said...

tapi yg pertama akan tengok muka dulu,kalau hensem tegur,kalau tak tak tegur la.

nanti kita bincang.

hasyikin ismail said...

nanti tag kat as yer entry tu.. hehe..
nak tgk gak pendapat lelaki ..

adakah anda juga akan mengeluarkan statement mcm mr.k..??
we'll see
hhehe..

Fira hilwa said...

aku bangga beb jd perempuan.

psst aku pn pnh gak bt entri Jika aku lelaki ngeh ngeh ngeh

aQi + GenGkey said...

ckp senang la..
cer buat tgk...
haha..:D

Ahmad Tajul said...

klo den jadi pompuan.. dah tentu laa blog den akan pnuh gan gambar2 den yg seksi2 dan cute miut spya ramai lelaki2 hidung belang rajin slalu dtg blog den..
dan tentulah den akn guna ayt2 power den supaya mereka2 nie klik nuff den..
walaupon entry den byk ngarut..tapi pasal ada gmbar den yg cute tue. semestinya entry tue meletop..!!

tapi den laki, so tak dapat laa den wat cam tue..

perempuan said...

haha. nak jugak buat entry balas yaa kau nih. pergh. nak hana tajima je. XD

Namee Roslan said...

ahah! nk tergelak baca yg liplapliplap...kau masih baca ke blog dia?? haha. em kalau aku laki..aku nak jadi handsome...

Powered by Blogger.