Header Ads


Individu Yang Gua Nak Jumpa

Orang kata,bila menulis melalui blog dapat ramai kawan,dapat banyak ilmu,dapat banyak idea,otak makin berkembang.Dan melalui artikel pembikinan penulis lain,kita mula terasa seperti nak sangat jumpa individu ternama tersebut.Walaupun identiti dirahsiakan,tetap nak jumpa.Tak kisah kat lorong kunyit sekalipun.

So gua nak kasi tau anda siapa orang yang gua nak sangat jumpa tu,semestinya penulis.Gua tak panggil blogger,sebab penulis dan blogger jauh beza.Cuma guna web blogger.com,sebab tu digelar blogger.Kalau penulis ni gua rasa orang yang buat blog guna idea dan pandai mengolah kata.

Walaupun blog kau cerita pasal makan tutti frutti tapi kalau kau pandai olah buat orang suka membaca,gua rasa takde masalah pada gua.Dan cerita kisah kau yang ada bagi pengajaran,itu terbaik.

Tapi artikel yang kasi kembang otak gua rasa lagi terbaik la.Gua kasi dua kali terbaik.
Orang yang gua nak jumpa,ialah..jengjengjeng...
  1. AlexiaAqram
    Kenapa dia?Sebab gua rasa gua nak suruh dia bercerita depan gua ada tak sama macam dia bercerita ketika menulis.Gua jugak nak mintak dia berceramah pada gua,semoga gua dapat jadi macam dia.Selalu buat otak orang berkembang.Dan sebab terakhir,gua taksub dengan AA,tapi takdela taksub macam orang taksub dengan /// .Kan?
  2. Namee Roslan
    Sebab gua nak bertegur sapa dan lihat depan-depan macam mana si namee roslan ni.Gua jugak nak kongsi sedikit tahi dengan dia.Kalau boleh nak tengok si namee ni buat LIPLAPLIPLAP depan gua.Nak tengok gua pecut 100m?
  3. Ben Ashaari
    Bila jumpa Ben,gua rasa gua nak try boxing dengan dia.Gerenti lunyai gua.Tapi tu bukan sebab utama,yang utamanya gua nak tengok macam mana Ben di dunia realiti.Gua rasa ramai yang nak jumpa Ben kan?Tapi kena buat appointment dulu.Kan?
  4. Farah Dafri
    Emm ini awek gua nak jumpa sebab,gua rasa dia awesome.Boleh tak sebab macam tu?Tak tak,tu sebab yang pertama,ada sebab lain.Sebab lain,gua nak borak-borak.Minum petang kat umah dia apa salahnya kan?Borak as a friend kan?Tak salahnya...belanja tutti fruit ke.Tah betul ke tak gua eja tu..
Itu je kot yang gua nak jumpa setakat ni,ni bukan bermakna berjumpa time gathering..tapi onebyone gua cakap sama lu.Tak main la ramai-ramai.
Kalau onebyone,kite boleh borak serius dan fokus.Takkan beralih pandangan pada benda lain.Kan?

12 comments

Dzarief Zuhdi said...

pergh.. nak jumpa AA ajak aku der.. Serius best..

K said...

aku nak ikut ko jumpe AA. hehe XD

AA follow aku nye twitter kot, bangga :P

Namee Roslan said...

oih...terkejut den. dah la tengah mengantuk ni. nampak semabang kemas post kat group blogger..terus like. belum buka dah terus like..ternampak nama namee roslan. ahhahaha..terkejut den.

wa LIPLAPLIPLAP..gerenti lu bunuh diri..hahah.

btw, txs ah. tp serious ke nk boxing dengan BA?? hahah. BA liplapliplap ok gak.

Sembang Kemas said...

zarip dan keroro:aritu dia komen apekmelayu,gua bangga gua bangga.haha

Sembang Kemas said...

namee:takdela boxing ngan BA gerenti aku yang lunyai.Dia angkat berat punya orang,aku angkat kotak kosong bley la.

Kite jumpa BA suh dia LIPLAPLIPLAP ok?haha

Haha,nak jumpa ko la,nak kongsi taik.nak?

Farah Dafri said...

huiyo! i'm in the list tuewww mcm x caye jewwww! hahaa! blnje tutti frutti? pun boleh ;D

aQi + GenGkey said...

AlexiaAqram tu dua individu yG berbeza kan..?
Alexia & Aqram..

Alexia Aqram said...

biar betul?

beb, gua ni puaka. lu kalau taksub kat gua, macam mana gua nak tekel makwe-makwe?

haha. anyway, thanks beb.

Sembang Kemas said...

faghah:wey ko la blanje tutti frutti,aku kurang sen la.

Sembang Kemas said...

aQi:lu memang bijak.kalau boleh nak jumpa dua dua.

Farah Dafri said...

ahh kau! kau kan kerja!

Sembang Kemas said...

gaji aku sama dengan 20 x tutti frutti 500gram.

Powered by Blogger.