Header Ads


Tahap Kehenseman

"Sape kata kau tak hensem..Kau hensem la Syuib,tengok tu ramai awek-awek overweight minat kat kau tu Syuib,tibai saja la."

Itula terjadi pada aku,tapi aku bukan Syuib.Semua orang ada tahap kehenseman tersendiri.Kau idung bulat ke,mata penyek ke,gigi rongok ke..Kau tetap ada peminat.Macam aku,ada tahap hensem yang tersendiri.Bukan nak cakap aku hensem.Tapi ada bukti sejak sekolah lagi.

But now perkara macam ni dah tidak berlaku.Adakah aku semakin tua semakin hodoh?

Dulu,time sekolah rendah standard 6.Ada seorang minah minat kat aku.Tapi aku tak boleh buat apa-apa.Nafsu tiada.Belum baligh lagi.

Pastu time sekolah menengah Form 2,gua sekali lagi dicabar oleh seorang budak perempuan.Dia hari hari kirim salam kat aku.Tapi aku tolak tepi.Kata mak aku,belajar pandai-pandai,dah kaya nanti semua makwe datang.Takyah petik.

Form 3 pulak ada la siapa ntah,aku rasa minah ni kot yang ganggu aku.Dia dan geng dia.Antar surat,secret admirer.Tapi aku tahu diorang sekadar bermain buaya duduk.Aku buat endah tak endah.Kalau betul nak ngorat,jumpa mak aku dulu.Kawen terus.

Form 4 pulak,ada seorang awek,bekas awek membe aku.Tapi aku tak layan,sebab dia tu dengan membe aku tu aku gelar diorang relationship yang complicated.Tak tahu sama ada dia tu makwe membe gua atau tidak.Tapi ok la cun jugak.*time tu je.

And ada jugak sorang cikgu tertarik pada aku.Adeh.Aku kalau dalam kelas takleh buat jahat sikit.Sebab dia cakap dia suka perhatikan aku.Mati aku.Gila seks ke?Ntah.Tak baik tuduh-tuduh.

Masa matrik pun ada lecturer yang cakap "tak pernah ustazah jumpa budak pahang ensem dan putih macam ni."
Aku mula tersipu malu.

Kat UTM pernah la sekali sorang minah cakap aku comel gila.Bila aku tanya membe gua,awek tu lawa tak?Dia cakap tak.

Tapi nak tahu sebab ape aku tak berkenan pada semua?Sebab mereka semua overweight dan tua.Aku rasa wanita tua suka tengok aku kot.Mati la aku jadi anak ikan pulak kang.ish.

Kecuali zaman form3 la,sebab mereka main-main je.

Dan memang taste aku tinggi nak mampus,kalau boleh nak bini macam Lisa dan HZ.grr.

Nampak kan tahap hensem gua kat mana?Tak hensem,cuma certain orang je akan cakap aku comel.grrr.Tak garang langsung.

11 comments

Haikal Blank said...

kalau tua dan overweight ok lagi.lu kalah la kali ni dgn gua...konpem.

*3x bapuk pernah usya gua.shit.

HAHAHA tu aku plessing bapuk. elakkan gangguan mental lagi.

Sembang Kemas said...

haha tu maknanya muka lu jambu sangat sebab tu bapok usha.HAHA

K said...

haha, bapuk tuh.

taste aku macam megan fox? amacam?

haha XD

Unknown said...

haha...ko comel ke? brutal je.haha

Izyan Masri said...

FUYOOH.DARJAH 6 DAH ADE ORG SUKA.TABIK2! XD

miss cherreyda said...

ooemjay3 . glamer nye ! =,='

aQi + GenGkey said...

haha..
poyo je crite ni..
mcm lah aku nk percaye...
hahaha..:D

Dzarief Zuhdi said...

wei2.. lisa2 jgn cakap der.. hati gua terluka..haha

Sembang Kemas said...

weh tak percaya kat gua?haha.

btul ar ni.abes jujur dah gua ni.

haha

Namee Roslan said...

hahah..serious aku menyampah dengan laki high taste ni. rasa nk lempang. hahah

Sembang Kemas said...

namee:jangan lempang wei nanti aku liplapliplap kan mata kau.haha

Powered by Blogger.